Monday, October 8, 2007

BRAĆO, SVE JE NAMEŠTALJKA!!!

Nikako nepodržavam fašizam. Samo nacionalizam! Neću da verujem ono sto ću da napišem o Davidovicu, ali hoću da se o tome razmisli.

Razmislite, koristite glave! Ko je ovaj Davidović? On moze biti Čankov brat...DAVID-OV-IĆ. Moze biti Jevrej! Nikad u zivotu nisam čuo za njega, a on može samo biti ubacen da zbuni situaciju, da izprovocira incident, pa da onda nas prave srpske nacionaliste napadnu vlasti, i da nas u zamku uvuku. Nedajte da se to dogodi. BEZ INCIDENTA, ako čitate ovo. Mirno posmatrajmo. Čanak na televiziji samo da nije direktno nazvao Cetnike fašistima! I vidi se da laže, vidi se da još nesme, ali hoce uskoro ako vidi da ima podršku. Nezaboravimo ko smo mi, nezaboravimo ko su Srbi. U Srbiji nisu dobrodosli ni Jevreji ni Nemci, ni zapadnjaci pa ni tamnoputci!

Ovo mi sada najviše liči na nešto što se desilo 11. Septembra 2001 u Njujorku. Kada je spuco jedan avijon u zgradu, pomislio sam da je neko sa navigacijom zbrko, a kad puče drugi u susjednu zgradu, očigledno mi je ličilo na namštaljku. Tako mi liči i ovo sada, kao neka šema, koja bi mogla da okrivi Srbe za eventualno odcepljenje Vojvodnine. Ovo može biti orkastrovano sa strane zapada, znatno Nemačke, koja već neko vreme gleda ka Vojvodini. Setite se reči nemačkog ambasadora Cobela u Beogradu.

Pomoz Bog Četnici

No comments: